משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

מטפחות לראש

רגע לפני שאת יוצאת מהבית, האם את פותחת את דלת הארון שולפת את המטפחת העליונה בערימה ועוטפת איתה את הראש, או שאת דווקא מקפידה לבחור מטפחת לראש בהתאם לחולצה, לחצאית, לשמלה ולהרגשה הפנימית שלך? אם את בקבוצה השנייה, הקבוצה של נשים דתיות שמבינות שאופנה לא נוגדת בהכרח את עקרונות הצניעות ומקפידות על חבישת מטפחות ראש יפות ומעוצבות את בטח כבר יודעת למה את עושה את זה ואם את בקבוצה הראשונה, הקבוצה של נשים דתיות שעבורן מטפחת לראש היא רק כיסוי ראש ולא גם אביזר אופנה, אז עדיין לא מאוחר לגלות שאופנה הולכת עם צניעות וצניעות הולכת עם אופנה, שתיהן יד ביד.

אז איך תבחרי נכון את מטפחות הראש שלך?

ובכן, בכל מה שקשור לבחירת מטפחות ראש, הדבר הראשון שאת רוצה להבין הוא שעוד יותר מבחירת המטפחת עצמה, חשובה בחירת החנות בה את קונה בה אותה. ומדוע זאת? מכיוון שחנויות אופנה הן חנויות שמתנהלות על פי קווים אופנתיים שמגדירים את הקולקציות המוצעות על ידן. כך למשל, חנויות שפונות בעיקר למגזר החרדי, תתבססנה על קווים מאוד צנועים וחד גוניים שנותנים דגש לכיסוי הגוף ופחות לאסתטיקה שלו. בחנות כזאת, זה לא משנה גם אם תחפשי יום שלם, לא תוכלי למצוא מטפחות ראש לדתיות שאוהבות אופנה, מטפחות ראש שנושאות מסר חיוני, אסתטי וחי. לעומת זאת, אם תיכנסי לחנות שבה מבוססות הקולקציות על התפיסה הבריאה שצניעות ואופנה, אופנה וצניעות יכולות בהחלט לדור בכפיפה אחת, כמעט כל מטפחת שתגעי בה תוכל לענות על צרכי האופנה והאסתטיקה שלך, אולי כפי שאף פעם לא חווית.

ואחרי שבחרת את החנות, כעת תוכלי לבחור את המטפחת

ואחרי שאמרנו את כל מה שאמרנו, גם בחנות שיודעת להציע מטפחות מיוחדות, חנות שמתייחסת לאלמנט של עיצוב מטפחות ראש לא פחות מאשר לצניעות שלהן, עדיין יהיה עלייך לבחור את המטפחות המועדפות עלייך ובשלב הזה את לגמרי לעצמך. אין שום המלצה טכנית או אופנתית שאפשר לספר לך עליה כאן, ושתסייע לך להגיע אל המטפחת המועדפת עלייך. מה שכן אפשר לומר לך הוא שכדאי לעבור על כל המטפחות ולהמתין למטפחת שעושה לך פרפרים בבטן. את אמנם תראי אותה בעיניים, אבל תרגישי אותה בבטן וכשזה יקרה, תדעי שזאת המטפחת שלך.

בבית האופנה הצנועה ברצ'ה, תוכלי למצוא מגוון רחב מאוד של מטפחות ראש יפות, שעוצבו על ידי נשים בדיוק כמוך שעוסקות בתחום של עיצוב מטפחות ראש ודואגות לשמר תהליך של התחדשות וחיוניות גם באופנה לנשים דתיות. את כל המטפחות שלנו תוכלי לראות ממש עכשיו בדף המטפחות באתר האינטרנט של ברצ'ה ואם יש לך עוד שאלה כלשהי בעניין, נשמח אם תפני אלינו עוד היום בטלפון 08-9493639.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?