משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

אופנה צנועה בסטייל

אופנה צנועה אבל עם סטייל? איך זה בכלל אפשרי? איך יכולה אופנה צנועה, עם כל ההגבלות החלות עליה, ללכת יד ביד עם סטייל? ובכן, כל מה שצריך לדעת שזה עובד מצוין הוא להתבונן בשינוי האופנתי שחוות נשים דתיות ומסורתיות בשנים האחרונות, החל מהנעליים, דרך לבוש הגוף וכלה במטפחות, שאין שום דרך להגדיר אותן אלא בתור אופנה צנועה בסטייל.

סטייל זה אישיות

בניגוד לתפיסה הרווחת, סטייל זה לא התוצאה של מחשופים, של היצמדות לקונטור של הגוף או של צבעוניות צעקנית וגרנדיוזית, ממש לא. סטייל זה בעצם אישיות. כשאת לובשת בגדים שיש להם אישיות משל עצמם, את לבושה בסטייל. קחי למשל את מטפחות הראש כדי להבין מה זה סטייל לדתיות. בעבר היו מטפחות אלה, מטפחות פשוטות רבועות או מעוינות, איתן כיסו הנשים את ראשן כשהמטפחת מקבלת את צורת הראש. מאז עברה קטגוריית המטפחות מהפך שלם והפכה לקטגוריית אקססוריז לכל דבר ועניין. המטפחות מגיעות בגדלים שונים ובתצורות שונות וניתן לקשור אותן לראש בתצורה שאינה קשורה כלל לצורת הראש. המטפחות החדשות מגיעות בגוונים צבעוניים ועם יכולת לעטוף איתן את הראש כאילו היו כתר, אבל הכל עם מוטיבים של סדר וארגון המשמרים רמת צניעות גבוהה. אבל מטפחות זו רק דוגמא וישנו כיום מגוון רחב של בגדים צנועים בסטייל, עם צבע, עם אישיות ועם אמירה אופנתית עכשווית.

בגדים בסטייל מול בגדים לדתיות בסטייל

בגדים בסטייל אפשר למצוא בכל חנות אופנה מיינסטרים, אלא שאם את מחפשת אופנה צנועה בסטייל, את כנראה לא תמצאי את הפתרונות המתאימים לך בחנויות האלה, ולבטח לא תוכלי להיחשף לכל פתרונות הסטייל העומד לרשות האישה הדתית. בחנויות מיינסטרים, נשען הסטייל על אלמנטים שלא מתאימים לעולם הדתי – מחשופים גדולים, צבעים צעקניים, אורכים קצרצרים, גזרות צמודות וכדומה. סביר להניח שתוכלי למצוא בהן חולצה, חצאית או שמלה שיכולה להתאים לך, אבל זה כמו לירות באפילה. בחנות ייעודית המציעה בגדים צנועים בסטייל, תוכלי ליהנות מקולקציות שלמות שכל הפריטים בהן, עד האחרון שבהם, עומד בדרישות הצניעות שלך ולא פחות מכך, גם ברצון שלך לשדר סטייל, סגנון ואישיות אסתטית.

אחת החנויות המובילות בישראל, שמציעה שלל קולקציות בגדים לדתיות בסטייל היא חנות האופנה של ברצ'ה. בברצ'ה תוכלי לגלות את קו התפר הדק, תרתי משמע, שבין אופנה ובין דת, בין פתיחות ובין צניעות, קו התפר שבלעדיו פשוט לא ניתן לייצר סטייל אמיתי בעולם הצבעוני המודרני בו אנו חיים. את כל שלל הפריטים של אופנה צנועה בסטייל, תוכלי למצוא בדפי האתר השונים לפי קטגוריות פריטים וסגנון ואם יש לך שאלה או מידע נוסף שתרצי לברר לפני שאת מבצעת הזמנה, צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 08-9493639.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?