במהלך חול המועד הסניפים האתר והשירות לקוחות יהיו סגורים

במהלך חול המועד הסניפים האתר והשירות לקוחות יהיו סגורים

על קניית בגדים צנועים באינטרנט

המותג המוביל לבגדים צנועים ברצ'ה מחזיק בסניפים בירושלים, רחובות, פתח תקווה ובני בר. החברה מציעה ללקוחותיה שירותי קניית בגדים צנועים באינטרנט עם הליך פשוט, בטוח ומהיר. כך שכל אחת מכל מקום בארץ יכולה להזמין בגדים צנועים באינטרנט מבלי שתידרש לצאת מהבית.

 

הקץ לריצה בין חנויות

יש לך בקרוב חתונה שעבורה את חייבת לקנות שמלת ערב? נדרשת בבגדי שבת חדשים? מחפשים בגדים יפים לנערות? במקום שתתחילי להתרוצץ עם הילדים והשקיות בין חנויות שונות, את יכולה פשוט להיכנס לאתר שלנו ולהזמין בנחת כל פריט ביגוד הנחוץ לך, בכל מידה, צבע ועיצוב מבוקש. כל זאת עבור מחירים נוחים במיוחד ועם משלוחים עד הבית.

באתר שלנו תמצאי תפריט נוח לגלישה עם עמוד נפרד לכל פריט לבוש המוצג עם מספר תמונות, מידות מדויקות, סוג בד ובחירת צבע ומידה מתאימים. כך על ידי הקלקה פשוטה תוכלי לאתר שמלות ובגדים צנועים שמתאימים לך, בין אם שמלת ערב, שמלה ליום יום, חצאית או חולצה.

מדריך מידות

בכדי לסייע לך להבין איזו מידה נתאימה לך, לעמוד של פריט ביגוד מפורטות מידות שונות עבורו שנעות מאפס עד חמש. בין היתר לשמלות מפורט אורך שרוול, היקף חזה ואורך שמלה, לחצאיות מפורט היקף מותן ואורך חצאית, לחולצה מפורט היקף חזה ואורך חולצה ושרוול. בנוסף, בכדי לקבל הבנה יותר טובה אודות מידות הבגד מצורף בכל עמוד של פריט לבוש גם גובהה של הדוגמנית המדגמנת את הבגד.

משלוחים עד הבית

מרגע שביצעת הזמנת בגדים צנועים באינטרנט ייקח לנו מקסימום חמישה ימי עסקים עד שהם יגיעו לידייך, כאשר בדרך כלל המשלוח יגיע אף יותר מהר. את המשלוח של הבגדים מבצעת חברת משלוחים מקצועית חיצונית שפועלת עם מחויבת מלאה לשמירה על פריטי הלבוש, שלמותם ואיכותם. בכדי להבטיח את קבלת המשלוח לכתובת המבוקשת חשוב לדייק בפרטיה ולצרף גם מספר טלפון עדכני לשם יצירת קשר במידת הצורך.

בקניית בגדים צנועים באינטרנט מאיתנו במחיר מעל ארבע מאות ₪ תזכו במשלוח חינם. מעבר לכך, במידה ותרצו להחליף או להחזיר פריט לבוש שנקנה דרך האתר תוכלו לגשת לאחד מהסניפים שלנו עם חשבונית שקיבלתם במייל.

הזמנת בגדים צנועים באינטרנט

הזמנת בגדים צנועים באינטרנט מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאחד מהסניפים שלנו או צרו קשר עם ברצ'ה בטלפון 052-410-4897 או במייל bracha21121@gmail.com.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?