משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

בגדי ים מעוצבים לדתיות

בגדי ים צנועים לדתיות, מהווים פתרון מושלם לנשים דתיות וחרדיות. הם צנועים והולמים את דרישות ההלכה, מחמיאים ואופנתיים, וכמובן, מגנים על העור מפני קרינה מזיקה. בגדי ים לנשים דתיות, מתוכננים כך שיהיו נוחים לשימוש, בטוחים לשחייה ושהיה במים, וכמובן עמידים לאורך זמן.

בגדי ים לנשים חרדיות ודתיות, מאפשרים להן להרגיש בטוחות ומוגנות, בלי מבטים לא רצויים, ובלי ליצור משיכה לא נעימה. הן לבושות בהתאם לנורמות הצניעות שלהן, ומרגישות חופשיות ליהנות מהמים ומהשחייה, בלי להיות מוטרדות, ובלי לפגום בערכים החשובים להן. כך ממלאים בגדי ים של דתיות, את תפקידם, בהעצמת החוויה של האישה שומרת הצניעות.

בגד ים לנשים דתיות להגנה מפני שמש

לא רק נשים דתיות לובשות כזה בגד ים. דתיות, אמנם מהוות את עיקר קהל היעד, אך גם נשים לא דתיות, שרוצות להגן על עורן מפני חשיפת יתר לשמש, נהנות מלבישת בגד ים של דתיות. כך הוא מגן מפני כוויות שמש, קרינת קרני UV מזיקות, שיזוף יתר, וכמובן גם נזקי שמש ארוכי טווח.

בגד ים צנוע

בגד ים לנשים חרדיות, מאפשר להן ליהנות משחיה ורחצה בים, בלי לחשוש שהן לא לבושות מספיק. בגדי ים לחרדיות ולדתיות, נדרשים להיות מורכבים מחצאית או טוניקה ארוכה, וכן מכיסוי ראש בטוח לשימוש בים ובבריכה.

ברצ'ה מציעה בגדי ים, בשני דגמים, ובכמה צבעים לבחירה. אתן מוזמנות לבחור את הדגם המועדף עליכן, וליהנות משחיה בטוחה, צנועה ומענגת.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?