משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

כיסוי ראש מעוצב

בעולם שמבוסס על הוראות הלכתיות בתחום הצניעות, נשאלת השאלה מדוע נזקקת אישה בכלל לפריט כמו כיסוי ראש מעוצב? האם פריטי לבוש מעוצבים אינם נוגדים את כללי הצניעות? ובכן, התשובה היא כמובן לא. עיצוב לכשעצמו אינו נוגד את כללי הצניעות ההלכתיים. ישנם כמובן עיצובים וגזרות שיכולים בהחלט לחרוג מכללי הצניעות הנדרשים, אבל אין שום דבר לא צנוע ברצון להיראות טוב וברצון להפגין חיות וחיוניות לצד הצניעות. הבנה זו הולכת ומתפשטת בקרב יותר ויותר נשים במגזרים הדתיים למיניהם וכיום ניתן לראות לא מעט נשים הבוחרות להסתובב עם כיסויי ראש מעוצבים, גם ביום יום ולבטח באירועים מיוחדים.

מה זה אומר כיסוי ראש מעוצבים?

ובכן, השימוש במונח עיצוב הולך ומתרחב היום כמעט לכל תחום חיים אפשרי, החל מעיצוב הבית, דרך עיצוב העסק וכלה בעיצוב פריטי לבוש. אבל מה הופך פריט מסוים לפריט מעוצב? ובכן, פריט מעוצב הוא פריט שניתן להבחין בו כי הושקעה מחשבה במראה שלו ובהתאמה שלו לסביבה. כך למשל, בבחירת מטפחת מעוצבת כיסויי ראש מסוימים יכולים להיראות מאוד סטנדרטיים, חד גוניים ובגזרה מאוד שטוחה ושטחית, ולעומתם ישנם כיסויי ראש מעוצבים שזועקים אסתטיקה, סגנון ואפילו אמירה אופנתית. כל אלה יכולים בהחלט לעמוד בכל כללי הצניעות ההלכתיים המחייבים וכפי שיודעת כל אישה דתייה, צניעות היא אינה סטטוס אלא סקאלה, וכל אישה יכולה למצוא את סגנון העיצוב שעונה על מידת ההקפדה שלה בנושא צניעות הלבוש.

איפה נכון לקנות מטפחות מעוצבות?

אם נושא העיצוב באמת חשוב לך ואם את רוצה למצוא כיסוי ראש מעוצב ברמה אחרת, חשוב מאוד שתיכנסי לחנות המתאימה. ישנן לא מעט חנויות, לבטח באזור המגורים שלך אבל בכל רחבי ישראל בכלל, בהן אפשר למצוא שלל כיסויי ראש מעוצבים יותר או פחות. העניין הוא שלכל חנות יש את האופי שלה בהתאם לקהל היעד אותו היא משרתת. חנויות שמשרתות את האוכלוסייה המקומית ביום יום, תחזקנה בדרך כלל קולקציות מאוד מצומצמות שמתאימות לקו העיצובי האופייני לנשים באזור. כשאת מחפשת כיסוי ראש מעוצבים בצורה ייחודית, כדאי למצוא חנות שא' מתמחה בתחום כיסויי הראש וב' מציבה את ערך העיצוב כערך הדגל שלה.

בחנות כזאת, תוכלי למצוא מגוון רחב של קולקציות אופנה צנועה וקווי עיצוב שפשוט אי אפשר למצוא בחנויות השכונתיות. בחנות כזאת תוכלי למצוא כיסויי ראש חלקיים או מלאים, בובואים, מטפחות סרט, מטפחות עם קשירה עליונה וכיסויים בעלי עיצוב שעומד בפני עצמו ומתאפיינים באמירה עיצובית יוצאת דופן. את כמובן לא חייבת לבחור את העיצוב החדשני והבולט ביותר, אבל את כן רוצה להיחשף למגוון כמה שיותר נרחב כדי שתוכלי ליהנות מכמה שיותר סיכויים למצוא את מה שאת באמת יכולה להתחבר אליו.

בחנות האופנה הצנועה לנשים ונערות, ברצ'ה, תוכלי למצוא מבחר קולקציות של מטפחות וכיסויי ראש ולהזמין לעצמך כיסוי ראש מעוצב בדיוק על פי הטעם שלך, בגוונים שמתאימים לך ובסגנון העיצוב שמתאים לך. בברצ'ה אנו מקפידים להחזיק מגוון כמה שיותר גדול ולחדש אותו בתדירות גבוהה כדי שכל אחת תוכל למצוא אצלנו את מה שהיא אוהבת. באתר ברצ'ה תוכלי להזמין כבר עכשיו את כיסוי הראש המתאים לך, או שתוכלי ליצור עמנו קשר בטלפון 052-4104897 עם כל שאלה שמטרידה אותך בנושא.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?