משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

כיסוי ראש חלקי לנשים

אי אפשר יותר להתעלם מזה – הליברליזם המודרני הגיע גם למגזר הדתי ויש בכך הרבה טוב. כבר עכשיו נקדים ונאמר שכל סממן ליברלי במגזר הדתי הוא עדיין סממן שעולה בקנה אחד עם הוראות ההלכה ואין שום דבר בבחירה לחבוש למשל כיסוי ראש חלקי לנשים בכדי לשלול את הוראות ההלכה. צניעות, וזה לא חדש לאף אישה במגזרים הדתיים למיניהם, היא אינה סטטוס אלא סקאלה. נשים דתיות שונות מקפידות על הצניעות בצורות שונות וברמות שונות וכל עוד הכוונה קיימת ואיתה גם נשמרת הצניעות, גם כיסוי ראש חלקי יכול בהחלט להתאים, ללא פגיעה כלל בכללי הצניעות.

כיסוי ראש חלקי מעוצב – צניעות ואסתטיקה

צניעות הוא מונח קצת חמקמק. יש גם שיגידו שאין סוף לצניעות ותמיד אפשר להיות טיפה יותר צנועים. אלא שהמהות ממוקמת היכן שממוקם המראה הצנוע, האמירה של האישה אשר שומרת על צניעותה ושהמראה שלה אינו יוצר את האפקט ששולל את ערכי הצניעות. אסתטיקה לא חייבת לשלול את הצניעות – אפשר גם ליהנות מחבישת כיסוי ראש חלקי מעוצב בגוונים חיים וחיוניים, עם חשיפה חלקית של שיער הראש, ועדיין לשמור על מראה צנוע. את האמת הפשוטה הזאת מכירות כבר עשרות אלפי נשים במגזר הדתי, שבשנים האחרונות העשירו את ארון הבגדים שלהן עם מגוון רחב של כיסויי ראש חלקיים, כיסויי ראש מעוצבים, צבעוניים ועם אופי ואמירה אופנתית.

היכן אפשר לקנות?

במקרה הספציפי של כיסוי ראש חלקי לקנות כדאי בחנות שמבוססת על כללי הצניעות ההלכתיים, אבל גם מתאפיינת בעושר אופנתי. מן הסתם, את מכירה חנויות אופנה צנועה, לא אחת ולא שתיים, בהן את רוכשת את מרבית פריטי הלבוש שלך, לרבות כיסוי ראש חלקי לנשים. יחד עם זאת, אם את רוצה להיחשף לעיצובים כמה שיותר מעניינים, להיפתח לעולמות חדשים ולא פחות חשוב מכך, גם למצוא כיסוי ראש חלקי שמתאים לכללי הצניעות שלך, חשוב מאוד שתבחרי בחנות הנכונה, שבה קיים המגוון הנדרש לקבלת ההחלטה המתאימה. חנויות מסוימות תצענה לך כיסוי ראש חלקי מעוצב אבל כזה שעומד בכללי צניעות מחמירים במיוחד. חנויות אחרות תצענה לך כיסוי חלקי שעומד רחוק מדי מכללי הצניעות עליהם את שומרת וישנן רק מספר מאוד מצומצם של חנויות, שגם עשו את הצעד הליברלי הנדרש קדימה וגם מקפידות להישאר קרוב לכללי הצניעות הנדרשים.

בחנות האופנה הצנועה לנשים ונערות, ברצ'ה, תוכלי לבחור לעצמך כיסוי ראש חלקי בדיוק לפי העיצוב המועדף עלייך ובדיוק על פי כללי הצניעות עליהם אתם מקפידה לשמור. כיסויים חלקיים ומלאים, בובואיים, מטפחות בד בשלל עיצובים – כל מה שאת מחפשת וכל מה שאת עדיין לא מכירה, תוכלי למצוא אצלנו בברצ'ה ואם יש לך שאלות נוספות לפני שאת מזמינה, צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-4104897.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?