משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

כיסוי ראש הוא מרכיב יסוד בהלכות צניעות ויחד עם זאת, מטפחות חצי ראש או חצי כיסוי מוכיחות שהצניעות יכולה בהחלט ללכת יד ביד גם עם אסתטיקה. בניגוד לשמה, מטפחת חצי כיסוי לא מיועדת לכסות בדיוק את חצי הראש. הרעיון הוא לחבוש מטפחת שמשמרת את כללי הצניעות ואת המראה הצנוע הכללי במקומו, אבל מאפשר גם לשיער לבצבץ החוצה ולתרום את תרומתו האסתטית. מטפחות אלה יכולות לכסות את כל החלק האחורי של הראש, אך לחשוף מעט שיער בחזית, הן יכולות לחשוף שיער גם מחלק הראש האחורי וגם מזה הקדמי והן יכולות להסתכם גם בסרט שמכסה רצועת שיער צרה בעוד כל יתר השיער נותר חשוף.

מהי המטפחת המתאימה לך?

מן הסתם, אם את חובשת מטפחות ראש כבר במשך שנים, את יודעת היטב מה מתאים לך יותר ומה מתאים לך פחות. יחד עם זאת, הרבה פעמים אנחנו לא באמת יודעים להגדיר בצורה שיטתית מהם הפרמטרים במטפחת שהופכים אותה לכל כך מתאימה לנו, לעומת מטפחת אחרת שעל אף ש"על הנייר" היא נראית לגמרי אטרקטיבית, על הראש שלנו היא נראית קצת פחות. במרבית המקרים, הפרמטר החשוב ביותר הוא הצבע או הצבעים של המטפחת, ומידת ההתאמה שלהם לצבע עור הגוף. העניין הוא, שבמקרה של מטפחות חצי ראש התאמת הצבעים צריכה לקחת בחשבון לא רק את גוון עור הגוף אלא גם את גוון השיער. בחירת המטפחת המתאימה לך ביותר היא בחירה שמבוססת על הרגשה – כשתמדדי אותה על ראשך, את כבר תדעי שזאת המטפחת שלך.

איפה קונים?

מטפחות חצי ראש אפשר למצוא בכל חנות שמציעה מטפחות ראש לנשים דתיות ובכלל. יחד עם זאת, ישנן בהחלט חנויות שבהן ניתן למצוא קולוקציות גדולות ומגוונות יותר של מטפחות ספציפיות אלה. ייתכן מאוד שהחנות בה את רגילה לרכוש את מטפחות הראש שלך, יודעת להציע לך מטפחות נהדרות אך דווקא בקטגוריה של מטפחות חצי כיסוי, מחזיקה קולקציות מצומצמות וחד גוניות יותר. על כן, לפני שאת בוחרת את המטפחת עצמה, חשוב לא פחות לבחור את החנות בה תקני אותה.

בחנות האופנה הצנועה, ברצ'ה, תוכלי למצוא מגוון רחב של מטפחות ראש ובכלל זה גם מטפחות חצי ראש בתצורת סרט, תצורת פתח קדמי או תצורת פתח אחורי. באתר האינטרנט של ברצ'ה תוכלי למצוא עשרות רבות של דגמי מטפחות כיסוי מלא וחצי כיסוי לרכישה מיידית. רוצה לשמוע עוד? צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-4104897.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?