משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

משלוח חינם בקנייה מעל 300₪

שמלה צנועה לחתונה– איך בוחרים נכון?

אין ספק כי חתונה היא אחד האירועים האישיים החשובים ביותר ביהדות. מקובל בימינו להשקיע באירועים מכובדים ומרשימים עם שלל אטרקציות, אשר ישמחו את הזוג הטרי ואת קהל המוזמנים. כמו כן, לאירועים אלו מקובל להגיע במיטב המחלצות. לכן, נשים דתיות רבות מבקשות שמלה צנועה לחתונה שהיא גם מעוצבת ויפה, המחמיאה לגזרה ומתאימה לאופי האירוע, בין אם מדובר בחתונה ביום או בערב, בחוץ או באולם, קטנה או גדולה וכדומה. לפני שאתן רוכשות שמלות לחתונה של אחות, בת דודה או חברה טובה – הנה מספר דברים שעליכן לדעת.

שמלות צנועות לאירועים – מה חשוב לדעת?

כאשר את מגיעה לרכוש שמלה, ישנם מספר גורמים אשר עשויים להשפיע על החלטתך:

  1. מידת הקרבה–אחד הגורמים המשמעותיים ביותר הוא כמובן מידת הקרבה לבעלי השמחה. מובן כי אם את מחפשת שמלה לאירוסין שלך, לא תבחרי באותה השמלה כפי שהייתה בוחרת לאירוע חתונה של חברה. בנוסף, ישנו הבדל בין שמלות לחתונה של מכרה רחוקה לבין שמלות ערב לחתונה של אח או אחות. כלומר, מידת הקרבה משפיעה ישירות על מידת ההידור של הבגד. שמלות ערב לחתונה של אחות או אח, יהיו יותר מרשימות ויוקרתיות.
  2. גזרה– כאשר את רוכשת שמלה, חשוב להתאים אותה למידותייך. שמלה קטנה או גדולה מדי, עלולה לגרום למראה שלך להיראות מרושל. השמלה שלך היא לב ההופעה שלך, לכן חשוב להקפיד לרכוש שמלה מדויקת שתחמיא למבנה גופך.
  3. מועד האירוע–ישנו שוני בין שמלה לחתונת קיץ, אשר יכול להיות אוורירית וקלילה לבין שמלה לחתונה המתקיימת בחורף, בו נרצה לבחור שמלה מחויטת.

איפה רוכשים שמלה צנועה לחתונה?

אם את מחפשת שמלות לחתונה בכלל או שמלות לחתונה של אח או אחות – הגעת למקום הנכון. אצלנו בברצה, תוכלי למצוא מגוון עשיר ועדכני של שמלות צנועות לחתונה. המבחר כולל בין היתר שמלות מבדי ויסקוזה, תחרה, סאטן, שיפון, כותנה ולורקס ועוד. כמו כן, השמלות מוצעות בשלל גזרות ומידות, לרבות כשמלות מעטפת, מעטפת קשירה, תחרה מכופתרת, תחרה כיסים, שמלת זיגוג צבעונית, שמלת תחרה פייטים, שמלת מקסי רקומה, שמלת משבצות, שמלו פרחוניות, שמלת שיפון מקסי, וכן שמלות מקסי לורקס, שמלות בגזרות ישרות, שמלות המשלבות תחרה בשרוול, שמלות בורקד שיפון, שמלת קומות, שמלת שיפון רקומה, שיפון מודפס, שמלות במראה שני חלקים, שמלות קרושה קומות, שמלות קומות תחרה, שמלת מעטפת קומות, שמלת שכבות קומות, שמלות כותנה, שמלות בדפוס זיגיזג שמלות במראה מחויט ועוד. השמלות מגיעות במגוון צבעים כדוגמת תכלת אדום, לבן, ורוד, שחור, כתום, צהוב, ירוק וכדומה, שמלות עם בדים חלקים, עם הדפסי פרחים, הדפסים גיאומטריים ועוד.

כמובן שמדובר בשמלות השומרות על צניעות והן מתאימות לכל גיל, מנערות לנשים ואימהות צעירות ועד לנשים מבוגרות.כל אחת יכולה למצוא שמלה לערב שמתאימה לה, לסגנונה ואופי האירוע. בנוסף, אנו שמים דגש על נגישות לכל הנשים באשר הן, לכן לכל שמלה יש טווח רחב של מידות, כך שכל אחת תוכל לרכוש את השמלה המדויקת עבורה. אנו יודעות כי בעידן השפע, האפשרויות הן אינסופיות, אבל אנו כאן כדי להקשיב לצרכייך ולבחור יחד איתך את השמלה המושלמת. ניתן לרכוש שמלות ערב בסניפים שלנו או להזמין בקלות ישירות דרך האתר שלנו. חשוב לציין כי בחרנו עבורכן בחברת שליחויות אמינה אשר תשמור על איכות המוצר ושלמותו עד פתח ביתך.לכל שאלה, מהקטנה ועד לגדולה, הרגישי בנוח לפנות אל שירות הלקוחות אשר זמין עבורך ויספק לך את השירות המקצועי והאדיב ביותר. ניתן ליצור צרו קשר עם ברצ'ה בטלפון 052-410-4897 או במיילbracha21121@gmail.com . לצפייה בקטלוג והזמנת שמלות ערב און ליין לחצי כאן.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?