במהלך חול המועד הסניפים האתר והשירות לקוחות יהיו סגורים

במהלך חול המועד הסניפים האתר והשירות לקוחות יהיו סגורים

שמלות ערב מבד סאטן

סאטן הוא בד יפיפה בעל ברק ועמידות גבוהה, אשר אינו מתקמט. סאטן נחשב לבד יוקרתי בשל תוכנות אלו ולכן, ניתן למצוא כיום מגוון של שמלות סאטן לערב ולאירועים.

בבחירת שמלת סאטן לאירוע מומלץ לחשוב על הלוק הכללי, שישתלב עם אופי הבד והמראה המבריק שלו.

אלו ארבעה עיצובים של שמלות סאטן שכדאי להכיר:

  1. שמלות סאטן עם הדפס- ההדפסים על סאטן, הם לרוב פרחוניים וצבעוניים המעניקים לשמלה המון אופי וייחודיות. כדי שהמראה הסופי לא יראה זול, חשוב לשים לב לאיכות הבד ולרכוש שמלת סאטן עם הדפס מבד איכותי שתיראה אביבית ומרשימה.  
  2. "קומות" – שמלות סאטן שהחלק התחתון של השמלה מחולק למספר חלקים שנראים כמו קומות. ה"קומות" מעניקות נפח וחן לשמלה ומוסיפים אלמנט עיצובי מעניין.
  3. מקסי – שמלות מקסי עשויות בד סאטן הן שמלות שמאפשרות לבד לממש את מלא הפוטנציאל שלו. שמלות אלו מנצלות את איכויות הבד למראה יפיפייה, מרשים ואופנתי.
  4. סאטן מבריק – שמלות העשויות מבד סאטן אך בעלות חזות מבריקה יותר. בשמלות אלו, הברק מושך את תשומת הלב ויוצר מראה ייחודי שלא ניתן להתעלם ממנו. שמלות אלו, מגיעות לרוב בצבע אחיד כדי לא ליצור לוק מבולגן ולתת לבד להוות את המרכיב המשמעותי במראה כולו.

ב'ברצ'ה' תוכלי למצוא מגוון שמלות ערב סאטן יפיפיות ואיכותיות המתאימות לאירועים וחתונות. אנחנו בברצ'ה מעצבות את השמלות בקפידה תוך מחשבה על עיצוב נשי, צנוע וייחודי. כך כל אחת יכולה לבחור בדיוק את השמלה עבורה.

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
שלום
האם נוכל לעזור לך ?